Samorząd województwa wystartował z kreatywną kampanią outdoorową ukazującą przyrodnicze i inwestycyjne walory regionu. Billboardy stworzone niczym gigantyczne puzzle z hasłem: „Tutaj kreacja to rekreacja” pojawiły się w największych miastach w Polsce, w tym w Warszawie, Poznaniu, Gdyni oraz w Łodzi. Celem działań jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców na dużą atrakcyjność regionu dla biznesu – nie tylko w wymiarze zaawansowanych rozwiązań, ale także warunków środowiskowych. A jak pokazują badania, 40 proc. Polaków nie wyobraża sobie życia bez dostępu do natury[1], zaś co druga osoba z pokolenia Z skarży się na brak zieleni w miejscu, w którym pracuje[2].

To właśnie niezwykłe walory przyrodnicze umożliwiające wykorzystanie natury do większego skupienia i kreatywności, nowoczesna infrastruktura badawczo-rozwojowa, inteligentne rozwiązania technologiczne i ekologiczne, a także ludzie oraz niepowtarzalna atmosfera stanowią główne wyróżniki województwa, na które zwracają uwagę twórcy kampanii. Dzięki wielu atutom północno-wschodni region Polski to znakomite miejsce do życia, pracy i inwestycji. 

– Realizując działania pod hasłem: „Tutaj kreacja to rekreacja” chcemy pokazać, że obszar Warmii i Mazur stwarza idealne rozwiązanie dla biznesu, łączące dostęp do niezwykłej przyrody oraz zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Duży potencjał gospodarczy sprzyja nie tylko budowaniu tu biznesu od podstaw. Jest również dobrą alternatywą dla wszystkich przedsiębiorców poszukujących nowych lokalizacji do przeniesienia już istniejących firm lub otwarcia kolejnych filii. Nowoczesna infrastruktura biznesowa i walory środowiskowe to niepowtarzalny wyróżnik województwa w skali całego kraju. A ponieważ aspekty przyrodnicze i ekologiczne są od lat ściśle związane z naszym regionem, podczas produkcji billboardów 3D wykorzystano komponenty pochodzące z recyklingu – mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego.

Twórcy kampanii zachęcają także przedsiębiorców do zainteresowania ofertą inwestycyjną regionu Warmii i Mazur, która dostępna jest na stronie internetowej: Invest Warmia i Mazury.

Kampania reklamowa realizowana jest w ramach projektu „Promocja gospodarcza Warmii i Mazur 2020+“. Jest to kolejne działanie samorządu województwa nawiązujące do hasła, które towarzyszy regionowi już od 2014 roku – „Zdrowe życie, czysty zysk”, mającego podkreślić przyrodniczo-gospodarczą atrakcyjność Warmii i Mazur.


[1] Jakie widoki Polacy noszą w sercach? Raport o tym, co zawdzięczamy wzrokowi | wOkularach.pl

[2] Polacy oczekują proekologicznego podejścia od firm – RAPORT CSR