Konferencja online Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o. w ramach CYKLU DOING BUSINESS IN…

Myślisz o rozwoju swojej firmy i ekspansji zagranicznej – platformy marketplace to wejście na skróty na międzynarodowe rynki!

➡ Internet zniósł wiele granic w transakcjach handlowych. Dołącz do uczestników webinaru już 14 grudnia o godz. 10:00 i przekonaj się, jak łatwo można wejść na obcy rynek. Wśród ekspertów Konrad Zach, który od 20 lat pomaga firmom budować i rozwijać internetowe kanały sprzedaży w modelach B2C, B2B oraz marketplace i Kamila Grotowska z platformy Allegro umożliwiającej handel na terenie całej Unii Europejskiej.

➡ Już ponad 225 tys. MŚP w Europie, w tym 3,5 tys. z Polski jest obecnych na Amazon, co daje wzrost o 20% względem 2020 r. W 2021 r. polskie MŚP sprzedały za pośrednictwem tylko tej jednej platformy 25 mln produktów (średnio 50 co minutę) i stworzyły 12 tys. miejsc pracy, osiągając wartość handlowych transakcji eksportowych na poziomie ponad 750 mln euro.

Jakie są perspektywy? Zdecydowanie możemy spodziewać się dalszego dynamicznego rozwoju międzynarodowej e-sprzedaży. Warto więc już teraz zarezerwować czas na nasze webinarium.

Kluczowe trendy cross border e-commerce na rynku UE, Azji oraz rynków wschodzących, przykłady popularnych platform w podziale na rejony geograficzne i modele biznesowe. Innymi słowy – wszystko, co trzeba wiedzieć o transgranicznym handlu online. W programie praktyczne wskazówki, case study i sesja Q&A.

Będzie konkretnie i probiznesowo!

Organizatorem webinaru jest Wielkopolski Fundusz Rozwoju sp. z o.o.

Kiedy? 14 grudnia 2022 r. (czwartek), godz. 10:00 – 11:30

Program konferencji:

10:00-10:10 Otwarcie spotkania
Środki na rozwój i ekspansję zagraniczną
Katarzyna Kierzek-Koperska, Wiceprezes Zarządu Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o.

10:10-10:55 Jak Twoja firma może wykorzystać lokalny oraz globalny potencjał e-commerce i marketplace?
Konrad Zach, ekspert cross border e-commerce

  • Potencjał rynku e-commerce – kluczowe trendy na rynku UE, Azji oraz rynków wschodzących.
  • Bariery wejścia na rynki zagraniczne: kulturowe, technologiczne, operacyjne i formalne.
  • Platformy marketplace jako efektywny sposób benchmarku rynków zagranicznych.
  • Przykłady popularnych platform w podziale na rejony geograficzne i modele biznesowe.
  • Pozyskiwanie informacji na temat rynku zagranicznego online – case study.
  • Własny e-commerce marketplace dedykowany rynkom zagranicznym – modelowy ekosystem.

10:55-11:10 Skuteczna sprzedaż online na rynkach zagranicznych
Kamila Grotowska, Education and Merchant Development Manager, Allegro.pl

  • Jak dotrzeć z Twoim produktem do 400 mln kupujących w Europie?
  • Cross border e-commerce – praktyczne wskazówki.
  • Międzynarodowe rozwiązania logistyczne.

11:10-11:30 Q&A

Rejestracja:

Zapisy: https://bit.ly/webinar-ekspansja-na-skróty