
Platformy społecznościowe odgrywają kluczową rolę w marketingu na rynku chińskim. Aby skutecznie dotrzeć do chińskich konsumentów, obecność na tych platformach jest niezbędna. Warto jednak pamiętać, że Chińczycy korzystają z innych aplikacji niż na Zachodzie, czego przykładem jest popularny chiński komunikator – WeChat, wykorzystywany nie tylko w życiu codziennym, lecz także – w biznesie.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- czym charakteryzuje się konsument chiński i z jakich platform internetowych korzysta,
- jaką rolę w Chinach odgrywa WeChat,
- jak zagraniczne firmy wykorzystują WeChat’a,
- czym jest oficjalne konto na WeChacie i dlaczego warto je posiadać,
- jak polska firma może zarejestrować takie konto.
Szkolenie poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- Miriam Dąbrowa, Digital Hotpot.
Webinarium prowadzone będzie w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.