Platformy społecznościowe odgrywają kluczową rolę w marketingu na rynku chińskim. Aby skutecznie dotrzeć do chińskich konsumentów, obecność na tych platformach jest niezbędna. Warto jednak pamiętać, że Chińczycy korzystają z innych aplikacji niż na Zachodzie, czego przykładem jest popularny chiński komunikator – WeChat, wykorzystywany nie tylko w życiu codziennym, lecz także – w biznesie.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się konsument chiński i z jakich platform internetowych korzysta,
  • jaką rolę w Chinach odgrywa WeChat,
  • jak zagraniczne firmy wykorzystują WeChat’a,
  • czym jest oficjalne konto na WeChacie i dlaczego warto je posiadać,
  • jak polska firma może zarejestrować takie konto.

Szkolenie poprowadzą:

  • Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • Miriam Dąbrowa, Digital Hotpot.

Webinarium prowadzone będzie w języku polskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.