20 grudnia 2022 roku odbędzie się webinarium związane z przygotowaniem małych projektów w Programie Współpracy Transnarodowej Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027 (BSR).
Małe projekty (small projects) są nową formą współpracy w ramach BSR dedykowaną przede wszystkim organizacjom, które chciałyby po raz pierwszy spróbować swoich sił w realizacji międzynarodowego projektu.
Podczas spotkania będzie okazja zapoznać się z warunkami naboru, zasadami przygotowywania wniosków i realizacji projektów.
Główne cechy małych projektów:
• Maksymalny czas realizacji projektu: 2 lata
• Proste zasady rozliczania
• Dofinansowanie: do 80%
• O dofinansowanie mogą się ubiegać m.in.: władze centralne, samorządy regionalne i lokalne, instytucje publiczne i uczelnie wyższe, instytucje otoczenia biznesu, organizacje pozarządowe, podmioty prywatne.
Program spotkania (TUTAJ)
Rejestracja potrwa do 19 grudnia 2022 roku (TUTAJ). Webinar organizowany jest przez Ministerstwo Funduszy i Rozwoju Regionalnego. Seminarium odbędzie w godzinach 10.00-12.00 na platformie zoom.
Nabór projektów małych trwa do 26 stycznia 2023 roku.
W Polsce informacji o programie udziela Krajowy Punkt Kontaktowy:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej tel.: +48 22 273 81 75; +48 22 273 81 87
e-mail: BSR@mfipr.gov.pl . Zachęcamy również do konsultacji pomysłów projektowych z Regionalnym Punktem Kontaktowym Programów Interreg działającym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie tel. 89 521 93 24, e-mail: ewt@warmia.mazury.pl;