14. Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur odbędzie w tym roku Kętrzynie, w dniach od 20 do 21 listopada pod hasłem „Miejsce, które się pamięta – neuropsychologia skutecznej promocji i komunikacji”. Organizatorem wydarzenia jest samorząd województwa warmińsko-mazurskiego.

Festiwal od lat integruje środowisko samorządowców, przedsiębiorców, ekspertów i przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu. Jest przestrzenią do dialogu, inspiracji i przede wszystkim budowania relacji. W zeszłorocznej edycji uczestniczyło niemal 200 osób, które wspólnie analizowały kierunki rozwoju promocji gospodarczej regionu.

W tym roku w trakcie festiwalu w centrum uwagi znajdą się emocje, autentyczność, pamięć
i zaufanie, a zatem to, co pomaga tworzyć silną komunikację.

Czekają nas dwa dni pełne inspiracji, wymiany doświadczeń i praktycznej wiedzy opartej na wieloletnim doświadczeniumówi marszałek województwa Marcin Kuchciński. – Dzięki takim inicjatywom możemy skutecznie promować regionalne firmy, innowacyjne pomysły oraz lokalne produkty, które zdobywają uznanie nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Festiwal Promocji Gospodarczej jest doskonałym przykładem tego, jak wspólnym wysiłkiem możemy budować rozpoznawalność i konkurencyjność Warmii i Mazur na arenie krajowej i międzynarodowej.

Wydarzenie będzie poświęcone między innymi pamięci emocjonalnej w komunikacji, sile wideomarketingu i roli lokalnego lidera w budowaniu marki miejsca. Wśród tematów znajdą się zagadnienia z pogranicza neuropsychologii, marketingu i przywództwa. Uczestnicy wysłuchają między innym prelekcji dr Małgorzaty Majewskiej „Lider, który inspiruje – jak opowiadać o miejscu, by inni chcieli w nim żyć, pracować i inwestować” oraz Andrzeja Tucholskiego „Komunikacja, którą się czuje – emocje budujące miejsce”, po której odbędzie się panel dyskusyjny.

Nie zabraknie też inspirujących przykładów dobrych praktyk i warsztatów – Joanny i Jarosława Burdek „Neurocopywriting – słowa, które angażują i budują wizerunek” oraz Klaudii Rak „Rolki, które działają – jak tworzyć krótkie formy wideo promujące miejsce i produkt bez dużego budżetu”.

W programie znalazła się również prezentacja dobrych praktyk Karola Lizureja, burmistrza Kętrzyna – „Aktywny biznes, silne miasto – dobre praktyki Kętrzyna”, pokazująca, jak skuteczna współpraca samorządu z lokalnymi przedsiębiorcami może wzmacniać potencjał i wizerunek miasta.

Ważnym punktem programu będzie uroczysta gala, podczas której wręczone zostaną prestiżowe Nagrody Gospodarcze Żagle Warmii i Mazur przyznawane przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego. To już piąta edycja nagród wyróżniających przedsiębiorców, którzy poprzez innowacje, rozwój i odpowiedzialność społeczną realnie wpływają na gospodarczy krajobraz regionu.

W trakcie gali ogłoszone zostaną także wyniki 13. edycji Konkursu PRO Warmia i Mazury. To inicjatywa skierowana do samorządów i instytucji publicznych, które realizują skuteczne i nowatorskie działania promocyjne.

Więcej informacji oraz szczegółowy program wydarzenia dostępne będą na stronie internetowej festiwalu www.festiwal.warmia.mazury.pl oraz w mediach społecznościowych.

Witryny i linki społecznościowe

https://www.facebook.com/genwarmiiimazur?locale=pl_PL

https://invest.warmia.mazury.pl/

https://warmia.mazury.pl

https://www.facebook.com/WarmiaMazuryCzystyZysk

https://www.linkedin.com/company/urz-d-marsza-kowski-wojew-dztwa-warmi-sko-mazurskiego

https://twitter.com/UMWWM_Olsztyn