15 czerwca 2023 roku, godz. 10:00 – 17:00

Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego,
ul. Bartosza Głowackiego 1, 10-447 Olsztyn

GODZINYTEMAT PREZENTACJI
10:00-10:10OTWARCIE KONFERENCJI 
10:10-10:40Tomasz PalakPułapki prawne social media
10:40-11:20Kamil KoziełPozornie nieistotne czynniki w sprzedaży i marketingu
11.20-11.40PRZERWA KAWOWA*  
11:40-12:20Paweł TkaczykStorytelling w budowaniu marki.
Dlaczego o niektórych ludziach i miejscach jest głośno a inne przechodzą bez echa?
12:20-13:00Amelia Kallman**Wpływ Metaverse na media społecznościowe
13:00-14:00PRZERWA KAWOWA* 
14:00-14:40Wojtek KardyśVirtualni influencerzy czy wertykalne video. AI w social mediowych trendach 2023
14:40-15:20Petros PsyllosJak wykładnicze technologie zmieniają świat, w którym żyjemy?
Scenariusze, szanse i zagrożenia
15:20-15:40PRZERWA KAWOWA* 
15:40-16:20Maciej KaweckiChat GPT. Rewolucja na miarę rewolucji
16:20-17:00Warren Knight**Sztuczna inteligencja. Przygotuj się na erę przyspieszenia

*Zapraszamy do strefy prasowej na networking z prelegentami.

**Wykłady gości zagranicznych będą tłumaczone na język polski. Słuchawki do przekładu symultanicznego zapewnia organizator.

Nie czekaj! Zgłoś się już dziś. Liczba miejsc jest ograniczona!


PRELEGENCI

Tomasz Palak

Pułapki prawne social media

Radca prawny, który upraszcza z humorem paragrafy i tłumaczy w praktyczne działania. Prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl oraz w prasie.

Sześciokrotnie stawał na zwycięskim podium konferencji I Love Marketing, występował również na TEDx, Infoshare, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej, Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu, Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki oraz Uczelni Techniczno-Handlowej. Autor książki „Internet a prawo – jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców.”

Wypowiadał się jako ekspert między innymi w TVN, Rzeczpospolitej czy money.pl. Publikacje jego autorstwa znajdziesz na stronach Wprost, OLX, Pracuj.pl, Lex, Magazynie Online Marketing, Coraz Lepsza Firma czy Radca Prawny. Rozmów z nim posłuchasz w audycji Mała Wielka Firma oraz w Dzień dobry TVN.

Jest mentorem na prawniczych hackatonach. Stale współpracuje z Wolters Kluwer, gdzie testuje nowoczesne narzędzia przed innymi prawnikami. Cyklicznie organizuje Crash Mondays – spotkania podczas których pomaga uczestnikom zdobywać kompetencje marketingowe. Prywatnie gitarzysta.


Kamil Kozieł

Pozornie nieistotne czynniki w sprzedaży i marketingu

Opracował metodykę 4 warstw, która pozwala oszacować wartość i emocje w prezentacji. Przez 15 lat działalności zaprojektował terabajty wypowiedzi, scenariuszy i slajdów.

Jest przedsiębiorcą. Swoją pierwszą firmę, IT School, założył mając 20 lat. Był współwłaścicielem Stand-up Polska i ORA-600, obecnie zarządza PrezART.

Wybiera i przygotowuje prelegentów na lokalne edycje TEDx. Pomaga w komunikacji zarządom, menedżerom, specjalistom, wykładowcom oraz legendom sportu. Chętnie dzieli się wiedzą na uczelniach, konferencjach i szkoleniach.

Był najlepiej ocenianym prelegentem na licznych wydarzeniach, w tym trzykrotnym zwycięzcą  konferencji „I love Marketing”, zwanej nieoficjalnie mistrzostwami Polski w wystąpieniach publicznych.

Na scenie wykorzystuje znajomość komedii, struktury tworzenia opowieści i procesów poznawczych. Jego prelekcja z TEDx Katowice „Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?” wirusowo rozeszła się na YouTube. Czasem pisze na kamilkoziel.pl.


Paweł Tkaczyk

Storytelling w budowaniu marki. Dlaczego o niektórych ludziach i miejscach jest głośno a inne przechodzą bez echa?

Ekspert od budowania strategii marki. Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii.

Prelegent na scenie TEDx, Infoshare w Gdańsku, Babel Camp w Pradze oraz I Love Marketing w Warszawie. Swoją wiedzą dzieli się także w branżowych czasopismach, jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”. 

Autor trzech bestsellerowych książek: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Pierwszy z tytułów został wyróżniony Economicusem w kategorii najlepszy poradnik ekonomiczny.

Prowadzi wykłady i szkolenia m.in. w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, czy Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jest twórcą portalu dla przedsiębiorców Yggdrasil.  

Jako mentor doradza startupom i innym firmom np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Pracuje z SONY, HBO, Grupą Allegro, Orange oraz LiveChat i Brand24.


Amelia Kallman

Wpływ Metaverse na media społecznościowe

Wiodąca londyńska futurystka, mówczyni i pisarka. Uznana za jedną z „25 najlepszych kobiet w Metaverse”.

Jako technologiczna influencerka, regularnie udziela konsultacji firmom, agencjom i rządom na temat wpływu nowych technologii na przyszłość biznesu oraz naszego życia. Przewiduje globalne trendy i zachowania, pomagając klientom poruszać się po innowacjach, budować strategie oraz realizować wiodące w branży inicjatywy.

Specjalizuje się w pojawiających się możliwościach – a także zagrożeniach – AI, XR, metaverse i Web 3.0. W obszarze jej badań znajduje się przyszłość mediów społecznościowych, wirtualne produkty, zrównoważony rozwój oraz prawa człowieka jutra.  

Jest gospodarzem XR Star, Blockchain in the Metaverse i The Big Reveal.

Do klientów Amelii należą m.in. Unilever, Tata Communications, Vodafone, Lloyd’s of London oraz brytyjski parlament.


Wojtek Kardyś

Virtualni influencerzy czy wertykalne video. AI w social mediowych trendach 2023

Ekspert do spraw komunikacji internetowej, digital marketingu i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, marketer, mówca konferencyjny, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching & Future Studies na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i video contencie specjalizuje się od lat sześciu.

Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania). Mówca na TEDx.

Pracuje m.in. z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, Raben, Grupa Żywiec, Carlsberg oraz Coca-Cola HBC.


Petros Psyllos

Jak wykładnicze technologie zmieniają świat, w którym żyjemy? Scenariusze, szanse i zagrożenia

Elektronik, programista, innowator oraz konsultant. W ramach działalności naukowo-wynalazczo-biznesowej zajmuje się wykorzystaniem nowoczesnych technologii, w tym m.in. zastosowaniami AI, IoT, robotami społecznymi, wirtualnymi asystentami, human–computer interaction oraz ochroną zdrowia. Jako przedsiębiorca chciałby wykorzystywać nowoczesne technologie, by osiągnąć pełny potencjał rozwoju człowieka.

Został uznany przez amerykańską edycję Forbesa za jednego z 30 najlepszych europejskich innowatorów (poniżej 30. r. ż.: Forbes 30 Under 30) oraz Massachusetts Institute of Technology Review za jednego z 10 najzdolniejszych młodych wynalazców w Polsce.

Jest laureatem New Europe 100 – listy największych innowatorów w Europie Środkowo – Wschodniej wg Res Publica, Funduszu Wyszehradzkiego, Google i Financial Times. Na swoim koncie ma ponad 17 prestiżowych nagród o zasięgu krajowym i międzynarodowym (Pittsburgh, Seattle, Paryż, Bruksela). Doceniony przez World Invention Intellectual Property Associations i International Federation of Inventors’ Associations za „wybitne osiągnięcia w dziedzinie wynalazczości”. Za działalność innowacyjną został uhonorowany przez Chińskie Stowarzyszenie Innowacji, francuskie Ministerstwo Zdrowia i Spraw Społecznych oraz belgijskiego Ministra Budżetu i Funkcji Publicznej. Złoty medalista m.in. 115. Targów Wynalazczości Concours Lépine we Francji oraz INPEX w USA.

Występował jako prelegent podczas wielu krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych oraz popularnonaukowych. Jest autorem kursów multimedialnych z informatyki, a także prowadził i współtworzył programy telewizyjne o nowoczesnych technologiach i start-upach. 


Maciej Kawecki

Chat GPT. Rewolucja na miarę rewolucji

Popularyzator technologiczny, dziennikarz naukowy powołany przez Komisję Europejską na funkcję Digital EU Ambassador. Prezes Instytutu Lema. Prorektor ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie. Autor cyklu technologicznego w Dzień Dobry TVN. Prowadzący w programie „Technicznie Rzecz Biorąc” redakcji Onet i Komputer Świat. W 2022 roku został laureatem Fintech Awards.

Stawia na człowieka, który rozumie, że technologia to tylko i aż narzędzie w jego rękach, którym powinien pozytywnie zmieniać świat. Promuje to co polskie i innowacyjne.


Warren Knight

Sztuczna inteligencja. Przygotuj się na erę przyspieszenia

Trener z ponad 15-letnim stażem oraz utytułowany mówca z obszaru transformacji cyfrowej i wirtualnego przywództwa. Znalazł się na światowej liście „Top 100 Global Influencer” oraz „100 Tech Influencer.” Autor bestsellerowej książki „Think #Digital First.”

W 2020 roku pojawił się w 10-tce topowych prelegentów zajmujących się przyszłością pracy, zaś w 2021 został uznany za najlepszego wirtualnego mówcę.

Na swoim koncie ma ponad 500 wystąpień dla 443 firm. W gronie marek, z którymi współpracuje znajdują się m.in. The Guardian, Toshiba, GSK, Bayer, Prudential, PWC, LinkedIn, Shell, saudyjska firma energetyczna oraz ZAIN – wiodący operator telekomunikacyjny na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Swoich klientów uczy, jak wykorzystać przełomową technologię do osiągnięcia celów biznesowych, budowania silniejszych firm oraz bardziej zaangażowanych zespołów.