# Jak prawidłowo realizować zasady horyzontalne w projektach? Jakie obowiązki informacyjno-promocyjne stoją przed beneficjentami realizującymi projekty w perspektywie 2021–2027? Na jakie wsparcie mogą liczyć przedsiębiorcy? O tym m.in. powiemy na konferencji, która już 11 grudnia 2024 r. w Olsztynie.
DLA KOGO JEST TA KONFERENCJA?
# dla tych wnioskodawców, którzy nie mają dużego doświadczenia w realizacji projektów oraz przyszłych beneficjentów FEWiM. Dla każdego, kto chce wykorzystać możliwości, jakie dają Fundusze Europejskie, ale dotychczas nie realizował projektów lub jego wiedza na ten temat jest niewystarczająca.
Konferencja „Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur – od wniosku do realizacji”
Kiedy: 11 grudnia 2024 r.
O której: od 10:00 do 13:00
Gdzie: Hotel Omega, ul. Sielska 4A, 10-802 Olsztyn
PROGRAM KONFERENCJI:
# 9:30-10:00 Rejestracja uczestników
Otwieramy punkt rejestracyjny, serwis kawowy i stoisko konsultantów PIFE. Prosimy, nie zapomnij podpisać się na liście obecności i odebrać pakietu konferencyjnego.
# 10:00-10:15 Otwarcie konferencji
Marcin Kuchciński, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego
# 10:15-10:45 Równość, dostępność – jak realizować zasady horyzontalne w projektach dofinansowanych z Funduszy Europejskich?
Łukasz Broniszewski, Fundacja Stabilo
# 10:45-11:10 Promocja i informacja dla średniozaawansowanych – jak wypełniać obowiązki w projektach dofinansowanych z Funduszy Europejskich?
Maria Londońska, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
# 11:10-11:40 Przerwa kawowa
# 11:40-12:00 Umowa o dofinansowanie i zaliczka na realizację projektu – jak realizować obowiązki beneficjenta?
Przedstawiciel Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA w Olsztynie
# 12:00-12:30 Pożyczki FEWiM szansą na rozwój firmy? PANEL DYSKUSYJNY
Włodzimierz Szelążek, Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Olsztynie oraz przedstawiciele Banku Gospodarstwa Krajowego, Stowarzyszenia Centrum Rozwoju Ekonomicznego Pasłęka, Działdowskiej Agencji Rozwoju S.A.
# 12:30-13:00 Lunch
Na konferencji nie zabraknie również naszych konsultantów. Podczas całego wydarzenia będą obecni pracownicy Głównego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich, którzy bezpłatnie będą świadczyć usługi konsultacyjne.
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W WYDARZENIU:
# Wypełnij formularz zgłoszeniowy. Na Twoje zgłoszenie czekamy do piątku 6.12.2024 r.
# Po wypełnieniu formularza, na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy prośbę o potwierdzenie udziału (konieczne będzie kliknięcie w link aktywacyjny). Jeśli nie dostaniesz od nas wiadomości w ciągu 2 dni roboczych, prosimy sprawdź swoją skrzynkę spamową. Jeśli tam również nie będzie e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia, prosimy skontaktuj się z nami funduszeeuropejskie@warmia.mazury.pl
UWAGA! Liczba miejsca jest ograniczona. W przypadku bardzo dużego zainteresowania możliwe jest wcześniejsze zakończenie rekrutacji.
Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak ponosimy koszty jej organizacji, nawet za zgłoszone a niewykorzystane miejsca. Prosimy, poinformuj nas o swojej nieobecności nie później niż na 2 dni robocze przed spotkaniem, pomimo wcześniejszej rejestracji. Ta zasada przyczyni się do wydatkowania środków unijnych w sposób celowy i oszczędny.
Wydarzenie ma charakter stacjonarny. Nie przewidujemy transmisji on-line.
JAK DOJECHAĆ?
Do Hotelu Omega dojedziesz komunikacją miejską liniami 106 oraz 113 – przystanek Zatoka Miła (Sielska).
Przy Hotelu znajduje się parkingi dla aut osobowych.
DOSTĘPNOŚĆ:
Hotel Omega jest obiektem dostosowanym architektonicznie dla osób z niepełnosprawnościami oraz seniorów. Wnętrze budynku jest przestronne, co umożliwia swobodne poruszanie się osobom z dysfunkcją ruchu. W Hotelu znajdują się oddzielne toalety przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
WIĘCEJ INFORMACJI:
Więcej informacji o wydarzeniu dowiesz się pod numerem telefonu: 89 51 25 178 lub adresem e-mail funduszeeuropejskie@warmia.mazury.pl
Agenda
- Program konferencjiData obowiązywania od 07.11.2024 | pdf (180 kB)
SYLWETKI PRELEGENTÓW:
Łukasz Broniszewski – Prezes Zarządu Fundacji Stabilo, koordynator działalności gospodarczej oraz ekspert ds. konsultacji, partycypacji społecznej oraz kształtowania przestrzeni publicznej. Absolwent filozofii na UMK, Szkoły Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Szkoły Partycypacji Społecznej. Aktywny działacz społeczny. Prywatnie miłośnik squasha, żeglowania i morsowania. Co więcej, uprawia swój własny ekologiczny ogród. | |
Maria Londońska – Zastępca Dyrektora Departamentu Koordynacji Promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Od ponad 20 lat związana z pozyskiwaniem Funduszy Europejskich. Najpierw po stronie projektodawców, a od 9 lat po stronie tych, którzy je przyznają. Łączy nowoczesny marketing z rzeczywistością samorządową, KPI z przetargami i kreatywność z procedurami. Nie znosi zdania „Przecież zawsze tak było”. Lubi kaloryczność nie tylko w jedzeniu, ale i w działaniu, ludzi i AI’owe rozwiązania. | |
Konferencję poprowadzi Roman Czejarek.