Zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnym jednodniowym szkoleniu organizowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii prowadzonym przez firmę Polski Instytut Rozwoju Sp. z o.o. pn. „JAK POZYSKAĆ ZAMÓWIENIE I PODPISAĆ UMOWĘ – PROCEDURA UZYSKANIA ZAMÓWIENIA KROK PO KROKU. SZKOLENIE PRAKTYCZNE DLA WYKONAWCÓW”.

Szkolenie odbędzie się w Olsztynie w dniu 27 czerwca 2025 r. (piątek) w godzinach 9:00-16:00.

  1. Informacje o szkoleniu

Celem szkolenia jest dostarczenie przedsiębiorcom z sektora MŚP oraz osobom zatrudnionym w tym sektorze podstawowej i najbardziej przydatnej wiedzy na temat zamówień publicznych i specyfiki udziału w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówień publicznych.

Każde ze szkoleń kończy się ankietą ewaluacyjną oraz testem weryfikującym wiedzę uczestników nabytą w trakcie szkolenia. W ramach szkolenia uczestnicy w terminie 5 dni od daty szkolenia będą mogli zwrócić się do Polskiego Instytutu Rozwoju Sp. z o. o. z dwoma pytaniami dotyczącymi udziału w procedurze zamówieniowej.  

  1. Uczestnikiem szkolenia mogą być

1.     Przedsiębiorcy z sektora MŚP  

2.     Osoby zatrudnione w sektorze MŚP

3.     Zapewniamy dla uczestników

1.     Przerwy kawowe oraz przerwę obiadową

2.     Materiały szkoleniowe

3.     Certyfikat ukończenia szkolenia

4.     Szkolenie składa się z następujących obszarów tematycznych

1.     Kluczowe regulacje prawne (prawo zamówień publicznych, dyrektywy UE, Kodeks cywilny, ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów).

2.     Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) z perspektywy wykonawcy (możliwość wpływania Wykonawcy na treść SWZ; skutki złożenia oferty przy braku reakcji Wykonawcy na nieścisłości w treść SWZ).

  1. Jak uniknąć błędów i nieprawidłowości w składanych ofertach. Poza cenowe kryteria oceny ofert. Analiza ofert innych Wykonawców.
  2. Projekt umowy, klauzule niedozwolone – analiza projektu umowy na etapie składania oferty jako niezbędny element wyceny.
  3. Unieważnienie postępowania przez Zamawiającego – konsekwencje dla Wykonawcy.
  1. Trener – mec. Łukasz Mackiewicz

Radca prawny specjalizujący się w zamówieniach publicznych, trener, doradca i wykładowca studiów podyplomowych z doświadczeniem jako pracownik zamawiającego oraz kontroler zamówień publicznych. Dzięki praktyce zawodowej posiada szeroką wiedzę nie tylko z zakresu przygotowania dokumentacji przetargowych oraz prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia, ale również z zakresu finansowania projektów infrastrukturalnych i środowiskowych, jak również z zakresu odpowiedzialności osób na kierowniczych stanowiskach w administracji publicznej, pracowników zamawiającego oraz podmiotów biorących udział w postępowaniach przetargowych. Występuje jako pełnomocnik wykonawców i zamawiających w postępowaniach przed sądami wszystkich instancji oraz Krajową Izbą Odwoławczą.

  1. Jak się zgłosić?  

Aby mogli Państwo wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem:  Link do zgłoszenia  

Sugerujemy zapisanie się na szkolenie jak najszybciej po otrzymaniu zaproszenia. Po sprawdzeniu kwalifikowalności zgłoszenia oraz jego akceptacji każdy uczestnik otrzyma potwierdzenie rezerwacji drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail w formularzu zgłoszeniowym. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o zakwalifikowaniu się na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.  

Aby rozwiać wszelkie wątpliwości, związane z wiarygodnością szkoleń, przesyłamy film promocyjny, który wspólnie z Ministerstwem Rozwoju i Technologii nagraliśmy podczas szkolenia w Krakowie. Film jest dostępny na stronie Ministerstwa na Facebook’u – https://fb.watch/rehVWpMtaj/ 

 Dodatkowo na stornie gov.pl jest informacja dot. szkoleń, które współorganizujemy – Szkolenia dla przedsiębiorców – Ministerstwo Rozwoju i Technologii – Portal Gov.pl  

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z organizatorem, pod numerem telefonu 530 012 713 oraz adresem e-mail: pzp@pir.edu.pl