• Data: 23 kwietnia 2025
  • Godzina: 15:00
  • Czas trwania: 45 minut
  • Branża: Części lotnicze i drony/ Budowa i wykańczanie budowli / IT/ICT / Żywność / Inne
  • Miejsce: wydarzenie online

Polskie firmy mają możliwość udziału w kontraktach federalnych w USA, jednak często nie wiedzą, jak się do tego przygotować i jakie kroki podjąć, aby skutecznie konkurować na amerykańskim rynku. Zdobycie zamówienia rządowego w Stanach Zjednoczonych może otworzyć drzwi do długoterminowej współpracy, zwiększyć rozpoznawalność firmy i zapewnić stabilne źródło dochodu.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:

  • jakie warunki należy spełnić, aby aplikować o kontrakty federalne w USA,
  • jak wygląda proces rejestracji i wyszukiwania przetargów na platformach rządowych USA,
  • jakie są najczęstsze błędy uczestników przetargów spoza USA i jak ich unikać,
  • jak budować relacje i skutecznie konkurować z amerykańskimi firmami.

Szkolenie poprowadzą:

  • Maja Isakiewicz, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Nowym Jorku,
  • Paulina Mięczkowska-Licon, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Houston,
  • Michał Turski, Specjalista, Departament Wsparcia Eksportu – Ameryka Północna i Łacińska, PAIH,
  • Anna Bielicka, CO-CEO, The Policy Bridge LLC.

Webinarium prowadzone będzie w języku polskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.