- Data: 23 kwietnia 2025
- Godzina: 15:00
- Czas trwania: 45 minut
- Branża: Części lotnicze i drony/ Budowa i wykańczanie budowli / IT/ICT / Żywność / Inne
- Miejsce: wydarzenie online
Polskie firmy mają możliwość udziału w kontraktach federalnych w USA, jednak często nie wiedzą, jak się do tego przygotować i jakie kroki podjąć, aby skutecznie konkurować na amerykańskim rynku. Zdobycie zamówienia rządowego w Stanach Zjednoczonych może otworzyć drzwi do długoterminowej współpracy, zwiększyć rozpoznawalność firmy i zapewnić stabilne źródło dochodu.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jakie warunki należy spełnić, aby aplikować o kontrakty federalne w USA,
- jak wygląda proces rejestracji i wyszukiwania przetargów na platformach rządowych USA,
- jakie są najczęstsze błędy uczestników przetargów spoza USA i jak ich unikać,
- jak budować relacje i skutecznie konkurować z amerykańskimi firmami.
Szkolenie poprowadzą:
- Maja Isakiewicz, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Nowym Jorku,
- Paulina Mięczkowska-Licon, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Houston,
- Michał Turski, Specjalista, Departament Wsparcia Eksportu – Ameryka Północna i Łacińska, PAIH,
- Anna Bielicka, CO-CEO, The Policy Bridge LLC.
Webinarium prowadzone będzie w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.