• Data: 2 kwietnia 2025
  • Godzina: 10:00
  • Czas trwania: 70 minut
  • Branża: Kosmetyki/Meble/Odzież i biżuteria/Żywność/Inne
  • Miejsce: wydarzenie online

W 2023 roku wartość rynku produktów dla matek i dzieci w Chinach przekroczyła 500 miliardów juanów, a prognozy wskazują na dalszy wzrost. Rodzice w Chinach poszukują innowacyjnych, ekologicznych i certyfikowanych artykułów, które zapewnią ich dzieciom bezpieczeństwo i komfort.

Chińskie rodziny coraz częściej wybierają towary importowane, uznając je za bezpieczniejsze i lepszej jakości niż lokalne odpowiedniki. Polskie firmy mają szansę wykorzystać ten trend, oferując swoje produkty na jednym z najbardziej dynamicznych rynków na świecie.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego:

  • poznasz aktualne trendy i perspektywy na chińskim rynku artykułów dla matek i dzieci,
  • dowiesz się, jak skutecznie wprowadzić swoje produkty na rynek chiński,
  • otrzymasz informacje o preferencjach chińskich konsumentów i kluczowych kanałach dystrybucji.

Szkolenie poprowadzą:

  • Marcin Motyka, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • Lloyd Attwell, Sales & Marketing Director, Overseas Markets, Children Baby Maternity Expo,
  • Tang Wenting, CEO, Shanghai Mantianxing International Trading Co Ltd,
  • Jasmine Zhai, Founder and CEO, Zhiyu Technologies Co Ltd,
  • Ryan Molloy, CEO, Redfern Digital.

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.