Program konferencji:

GODZINYTEMAT PREZENTACJI
10:00-10:10OTWARCIE KONFERENCJI 
10:10-10:50Piotr BuckiSapiens na zakupach.
O tym, jak wybieramy, oceniamy i kupujemy
10:50-11:20Monika CzaplickaUwiedź klienta – marketing w social media
11.20-11.40PRZERWA KAWOWA*  
11:40-12:20Michał Sadowski7 skutecznych praktyk budowania relacji
z klientami w mediach społecznościowych
12:20-13:00Andreas Ekström**Potęga „&”
13:00-14:00PRZERWA KAWOWA* 
14:00-14:30Tomasz GackowskiBiometria i wirtualna rzeczywistość
14:30-15:10Aleksandra PrzegalińskaSztuczna inteligencja w świecie marketingu
15:10-15:30PRZERWA KAWOWA* 
15:30-16:00Tomasz GraszewiczSztuka konwersacji z AI
16:00-17:00Daniel Levine**Trendy w marketingu cyfrowym.
Prognozowanie i przewidywanie przyszłości w kluczowych dziedzinach

*Zapraszamy do strefy prasowej na networking z prelegentami.

**Wykłady gości zagranicznych będą tłumaczone na język polski. Słuchawki do przekładu symultanicznego zapewnia organizator.

Nie czekaj! Zgłoś się już dziś. Liczba miejsc jest ograniczona!


PRELEGENCI

Piotr Bucki

Sapiens na zakupach. O tym, jak wybieramy, oceniamy i kupujemy

Architekt, który wybrał projektowanie zdań a nie budynków. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie „skąd wiem, to co wiem?”.

Od ponad 20 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracując z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i w Polsce.

Autor książek „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i „Viral”, „Prezentacje. Po prostu!”, „Sapiens na zakupach” oraz anglojęzycznej „Life’s a pitch and then you die”. Przetłumaczył też 12 pozycji z zakresu poradnictwa i psychoterapii.

Współpracował jako dziennikarz z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 246 tysięcy razy.

Od ponad 9 lat związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i prowadzi zajęcia, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na USWPS, SGH i AGH.

Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. 

Szkoli m.in. w Allegro, Dynatrace, Santanderze, Nordea IT. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.


Monika Czaplicka

Uwiedź klienta – marketing w social media

Ekspertka z zakresu marketingu w mediach społecznościowych. Z branżą związana od  2006 roku. Autorka książek: „Uwiedź klienta”, „Zarządzanie kryzysem w social media” (PWN) oraz jedna ze współautorek „Biblii e-biznesu II”.

Prelegentka na wielu konferencjach o marketingu w sieci w Polsce i za granicą (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Wykładowczyni studiów podyplomowych na Politechnice Białostockiej, obecnie na AGH w Krakowie. Mentorka startupów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018.

W portfolio ma takie marki jak Empik, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, Capgemini czy KRPM.

Twórczyni raportów socjologicznych, m.in. o hejcie w sieci, Employer Brandingu i obsłudze klienta. Jej specjalnością jest zarządzanie kryzysem w social media.  

Swoim klientom pomaga zwiększyć sprzedaż, stworzyć strategię komunikacji w sm oraz prowadzić efektywnie profile i lejki sprzedażowe. Skutecznie optymalizuje Facebook i Instagram Ads. Chętnie dzieli się trikami i hackami, dzięki którym pozyskała dla swoich projektów 15 823 klientów w ciągu ostatnich 2 lat.


Michał Sadowski

7 skutecznych praktyk budowy relacji z klientami w mediach społecznościowych

Założyciel Brand24 – narzędzia do monitorowania Internetu i mediów społecznościowych, z którego korzysta ponad 4000 klientów ze 159 krajów, wśród użytkowników jest m.in. Biały Dom.

Michał jest mentorem w nowojorskiej edycji Founder Institute. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista, grafik i fotograf. Od 10 lat związany z branżą internetową.


Andreas Ekström

Potęga „&”

Dziennikarz, pisarz i cyfrowy futurysta. Prowadzi szkolenia na temat tego, jak digitalowy świat zmienia życie, biznes i społeczeństwo. Specjalizuje się w socjologii technologii. Autor bestsellerowej książki o Google.

Andreas Ekstrom od najmłodszych lat pasjonuje się dziennikarstwem. Pracował w wielu gazetach, pisał blogi, tworzył podcasty, napisał sześć książek i wygłosił ok. 500 przemówień w ponad dziesięciu krajach, w tym na scenach TEDx. W 2016 roku otrzymał nagrodę Przełomowy Mówca Roku.


Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński, Adam Balcerzak

Biometria i wirtualna rzeczywistość

Dr hab. prof. UW Tomasz Gackowski – medioznawca, historyk, profesor uczelni w Katedrze Komunikacji Społecznej i Public Relations Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Kierownik Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego. Członek rady CBOS, autor kilku książek z zakresu badania wizerunku, komunikacji społecznej oraz komunikacji politycznej. Ekspert w zakresie metodologii badań biometrycznych.

Mgr Marcin Łączyński – socjolog, statystyk, badacz i twórca gier edukacyjnych oraz rozrywkowych. Autor m. in. gier takich jak „Paranormalni Detektywi” czy gry „Historie Filmowe” opracowanej dla Telewizji Polskiej. Laureat wielu krajowych i międzynarodowych konkursów dla twórców gier. Doktorant w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UW.

Inż. Adam Balcerzak – specjalista w zakresie badań biometrycznych, usług chmurowych i zarządzania maszynami wirtualnymi. Twórca autorskich koncepcji i rozwiązań w zakresie wykorzystania narzędzi biometrycznych w badaniach UX i badaniach przekazów reklamowych.


Aleksandra Przegalińska

Sztuczna inteligencja w świecie marketingu

Profesorka Akademii Leona Koźmińskiego, doktorka habilitowana w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Doktoryzowała się w zakresie filozofii sztucznej inteligencji w Instytucie Filozofii UW.

Od 2016 prowadziła badania w Massachusetts Institute of Technology (MIT) w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life.

Aktualnie Research Fellow w American Institute for Economic Research. W 2022 rozpoczęła współpracę z Labour and Worklife Program na Harvardzie. 

Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji, przetwarzaniem języka naturalnego, uczeniem maszynowym, robotami społecznymi i technologiami ubieralnymi.


Tomek Graszewicz

Sztuka konwersacji z AI

Jeden z najbardziej znanych praktyków AI działających w obszarze kreatywnego tworzenia ze Sztuczną Inteligencją. Specjalizuje się w Midjourney, Dall-E 2, programach opartych na GPT-3 (w tym chatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. Założyciel społeczności AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Opracował niespotykany dotąd kompleksowy kurs Midjourney V4.

Twórca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych, seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”. Na co dzień zarządzający agencja kreatywną Up oraz employer brandingowa Job’n’Joy. Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Wykładowca akademicki, prelegent i wieloletni szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności.

Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.


Daniel Levine

Trendy w marketingu cyfrowym. Prognozowanie i przewidywanie przyszłości w kluczowych dziedzinach

Keynote Speaker z ponad 326 prezentacjami dla ponad 37 branż w 39 krajach. Dyrektor wykonawczy firmy doradczej ds. trendów Avant-Guide Institute.

Autor 11 bestsellerowych książek o trendach, biznesie, podróżach i marketingu. Konsultant korporacyjny American Express, Intel, HBO, Dior, Microsoft, NBC, BMW. Globalny redaktor WikiTrends – profilu dla profesjonalistów i przedsiębiorców poszukujących insightów konsumenckich oraz inspiracji. Uznany mówca, którego wypowiedzi cytowane były m.in. przez The New York Times, Reuters UK, Forbes, Independent.

Jako dobrze poinformowany trends ekspert pomaga firmom zrozumieć mechanizmy motywujące klientów do określonych działań. Wspiera w projektowaniu doświadczeń. Rekomenduje procesy, dzięki czemu powstałe produkty i usługi są innowacyjne oraz dochodowe.

Na Warmię i Mazury przyleci prosto z Nowego Jorku, by opowiedzieć jak będzie wyglądał świat jutra. Przygotuj się więc na „przedpremierowy” przegląd najbardziej niesamowitych technologii i trendów.


Konferencję #WaMaMarketing poprowadzi dr Sebastian Grabowski

Absolwent Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Koszalińskiej, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, doktorat Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. W swojej pracy badawczej zajmuje się tematyką otwartych ekosystemów informacyjnych, otwartych danych oraz interakcjami pomiędzy użytkownikami sieci telekomunikacyjnych i Internetu.

Prezes Fundacji ArchitectsPL zajmującej się popularyzacją idei otwartości oraz nowych technologii w miastach polskich, gdzie m.in. przy współpracy z samorządami Polski oraz Litwy w roku 2019, Fundacja ustanowiła Rekord Guinnessa. ArchitectsPL należy do Polskich prekursorów zajmujących się  tematyką Otwartych Danych i do tej pory z sukcesem rozwija dedykowane platformy w Kołobrzegu, Gdańsku i w Warszawie.

Ekspert Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji ds. Smart City. Członek Rady Programowej Instytutu Industry 4.0 przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Wykładowca na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

W roku 2017 wyróżniony przez Polską Izbę Informatyki i Telekomunikacji tytułem „Cyfrowa osobowość roku 2017 w Polsce”. W roku 2021 otrzymał wyróżnienie specjalne redakcji MIT Sloan Management Review Polska oraz ICAN Institute w kategorii Odpowiedzialna Technologia – Mistrz Innowacyjnej Transformacji za projekt  „Transformacja miasta Bolesławiec w Smart City – wdrożenie ekosystemu inteligentnych rozwiązań usprawniających zarządzanie infrastrukturą miejską”.

Laureat „Listy 100” w roku 2021 przyznawanej przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce. „Lista 100” to ranking osób, które w  sposób szczególny swoją aktywnością przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce w roku 2021.

Założyciel VBloga Miasto <-> Miasto, który jest poświęcony tematyce samorządu polskiego.

Zawodowo od 20 lat związany z branżą teleinformatyczną, gdzie pełnił szereg funkcji zarządzających, w tym kierował Centrum Badawczo-Rozwojowym Orange Polska oraz zarządzał biznesem Internetu Rzeczy, Smart City oraz M2M na rynku B2B Orange. Obecnie pracuje w środowisku międzynarodowym pełniąc funkcję Head of IoT/Smart City/Industry/Egde Enterprise Architecture Practises w Orange Business Services  w Paryżu.