Żywność wysokiej jakości – Jak promować? Jak sprzedawać? Jak budować markę?

Zapraszamy na spotkanie z Panią Wiolettą Magdziarz, doradcą w projekcie "Google Internetowe Rewolucje" oraz Katarzyna Bosacką, dziennikarką telewizyjną i prowadzącą popularne programy m.in. "Wiem co jem", "Wiem co kupuję", "Co nas truje" już 21 października 2019 r. w Olsztynie.

Zapraszamy na konferencję

„Żywność wysokiej jakości – Jak promować? Jak sprzedawać? Jak budować markę?”

Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego zaprasza lokalnych producentów, sprzedawców, dystrybutorów  żywności oraz wszystkich zainteresowanych żywnością wysokiej jakości* do udziału w konferencji. Podczas wydarzenia, specjalista w dziedzinie promocji internetowej - Google Internetowe Rewolucje - przedstawi korzyści z zastosowania bezpłatnych narzędzi internetowych oraz sposobów diagnozowania rynku i konkurencji. Przedstawiciele producentów zaprezentują dobre praktyki inicjatyw lokalnych w tym: utworzenia sklepu ze zdrową żywnością, eko targu oraz przykład produkcji żywności organicznej wykorzystującej tradycyjne metody upraw i nowe technologie.


O potencjale rynku zagranicznego będzie mówiła przedstawicielka Google Internetowe Rewolucje, natomiast o eko certyfikatach opowie przedstawiciel Bioekspert Sp. o.o. jednostki certyfikujące w rolnictwie ekologicznym. Na pytanie „Jak budować markę produktu?” odpowie Katarzyna Bosacka, dziennikarka telewizyjna, współautorka i prowadząca popularne programy m.in. „Wiem co jem”, „Wiem co kupuję”, „Co nas truje”.


 

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Zgłoszenia na konferencję prosimy wysyłać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego 

 

Pobierz Formularz - TUTAJ...

Pobierz program - TUTAJ...

 



* Żywność wysokiej jakości w Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2025 została zaliczona do tzw. inteligentnych specjalizacji. Specjalizacja ta opiera się na przemyśle rolno-spożywczym, dynamicznym rozwoju rolnictwa lokalnego oraz tradycyjnym przetwórstwie żywności opartej o regionalne surowce i krótkie łańcuchy sprzedaży. Odpowiada ona na potrzeby konsumentów związane z promowanym zdrowym stylem życia.

 

 

 

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu. Więcej znajdziesz tutaj.

  
Akceptuję